جمعه, مارس 29, 2024

رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه

معرفی رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه

رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه، با بافت نرم و سبک خود به لب‌‌ها لطافت و درخشندگی بی‌نظیری می‌‌بخشد. این محصول در رنگ بندی‌های بسیار متنوع و با ماندگاری نسبتا بالا تولید شده است که تا ساعت‌ها نیازی به تجدید ندارد، از این جهت بسیار مناسب آرایش‌های روزمره می باشد.

رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه در ترکیبات خود علاوه بر دارا بودن روغن کرچک و روغن دانه انگور، حاوی ویتامین E نیز بوده و با ایجاد پوشش محافظ روی لب‌‌ها، مانع از ترک خوردن آن‌ها می‌ شود. این محصول به راحتی با پاک کننده معمولی آرایش، پاک می‌شود و به پوست حساس لب آسیبی نمی‌رساند. همچنین لبه این رژ لب مطابق منحنی لب‌ها است که استفاده از آن را آسان می‌نماید.

حجم این محصول ۵ گرم می باشد.
اگر دوست دارید لبانتان علاوه بر داشتن جلوه‌ای لطیف و درخشان، برجسته تر دیده شود، می‌توانید از رژلب حجم دهنده دوسه نیز استفاده نمایید.

نکته:
در همه رژلب‌ها سرب وجود دارد؛ با این وجود این رژلب‌ها نيز مورد تاييد FDA (سازمان بهداشت آمريكا) يا اروپا و وزارت بهداشت ايران می‌باشند.

مقدار سرب موجود در هر گرم از این رژ لب‌ها چيزي حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۱ گرم می‌باشد يعني يك قسمت از ده ميليون قسمت. بهتر است بدانید سرب تنفس شده در روز، توسط يك شهروند در تهران و یا شهرهای صنعتی دیگر، ده برابر سرب موجود در یک رژ لب است؛ یعنی چیزی معادل خوردن سه رژ لب کامل! اما سرب موجود در رژ لب با چنين مقادير به شدت ناچیز، به عنوان يك ماده سرطان‌زا شناخته نمی‌شود. پس می‌توانید از بابت سلامت این نوع رژ ها که دارای مجوز بهداشت نیز می‌باشند، مطمئن باشید.

ویژگی های منحصر به فرد محصول

  • حجم دهنده لب‌ها
  • دارای پایین ترین درصد سرب
  • طبیعی جلوه دادن رنگ لب‌ها
  • دارای بافت نرم و ابریشمی
  • ماندگاری و دوام بالا
  • حاوی ویتامین E
  • ایجاد کننده لب‌هایی زیبا، لطیف و برجسته
  • مناسب برای انواع لب به ویژه لب‌های حساس
  • ایجاد پوشش محافظ دربرابر اشعه UVA و UVB
  • دارای عصاره روغن انگور و روغن کرچک
  • فرمولاسیون ضد چسبندگی
  • محافظ و تقویت کننده رنگ طبیعی لب
  • مانع ترک خوردن و پوسته پوسته شدن
  • ضد آفتاب
  • مرطوب کننده لب
  • پوششی سبک

آموزش استفاده

استفاده از رژ لب چندان دشوار نیست، تنها کافی است آن را به لب‌های خود بکشید؛ اما با انجام یک حرکت اشتباه ممکن است همه‌ چیز خراب شود. به منظور آرایش بهتر لب‌ها باید نکاتی را در نظر بگیرید:

۱- نقطه شروعِ زدن رژ لب بسیار مهم است. برای استفاده از رژ لب، از مرکز لب‌ها آغاز کنید و به سمت خارج بروید. این عمل احتمال بیرون رفتن از خطوط را کم می‌کند و همچنین کنترل بیشتری به فرآیند رژ لب زدن می‌دهد و مانع از ایجاد خطوط نامنظم می‌شود.

۲- یکی از اهداف استفاده از رژ لب، برجسته‌تر نمودن لب‌ها است. اگر لب‌‌های کوچک دارید، به سراغ رنگ‌‌های روشن، براق و شفاف بروید که لب‌های شما را درخشان ‌کند.

۳- به منظور بی‌عیب و نقص بودن آرایش لب‌ها، اطراف لب‌های خود را خط لب بکشید. توجه کنید که خط لب شما بسیار واضح و مشخص نباشد.

نظر کارشناسی

برای بیشتر خانم‌ها خرید لوازم آرایشی و استفاده از آن بسیار جذاب است. خانم‌ها با استفاده از این لوازم معايب صورت را می‌پوشاند و زیبایی خود را چندین برابر می‌نمایند. افزایش زیبایی در شرايطي جذاب است كه هيچ آسيبي براي پوست مصرف كننده به همراه نداشته باشد. در صورت مصرف روزانه از مواد بهداشتی غير استاندارد، احتمال ابتلا به عفونت، تورم، قرمزی و حساسيت‌های پوستی افزایش می‌یابد.

به منظور جلوگیری از ایجاد این حساسیت‌ها، لوازم آرایشی خود را از برندهای معتبر و مارک‌های اصل تهیه نمایید. برند آرایشی دوسه با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا سعی در تولید لوازم آرایشی با کیفیت دارد. رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه با رنگ دانه‌های طبیعی و بافت لطیف و ابریشم گونه، لطافت و سلامت لب شما را حفظ می‌کند و هیچ آسیبی به همراه ندارد.

بافتجامد
رنگ بندی14 رنگ
نتیجه نهاییطبیعی
کارکردحجم دهنده, ضد حساسیت, مرطوب کننده
ویژگیبسیار نرم , مصرف روزانه, سبک, ماندگاری بالا
برنددوسه
کشور مبداامریکا
رایحهدارد
طول7.4 سانتی متر
عرض2.1 سانتی متر
وزن21 گرم
شماره پروانه بهداشتی1216458708847155
ترکیباتحاوی روغن کرچک, حاوی عصاره روغن هسته انگور, حاوی ویتامین E

ترکیبات

– میکا: نرم کنندگی و درخشش و پخش شوندگی راحت رژ بر روی لب
– روغن کرچک: مرطوب کننده طبیعی، آبرسان، تنظیم PH پوست لب، سرشار از اسیدهای چرب، امگا ۶، امگا ۹ و ویتامین E، خاصیت تمیز کنندگی و ضد التهاب لب
– تری گلیسرید: رطوبت رسان، روان کننده روی سطح پوست لب، ایجاد لبی نرم و صاف
– کره انبه: مرطوب کنندگی و نرم کنندگی سریع و عمیق و پایدار، مناسب برای رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها، محافظ شادابی و لطافت لب‌ها در برابر آسیب‌های محیطی
– روغن لانولین: نرم کننده پوست لب، جلوگیری از التهاب، اجزای اصلی کرم‌‌های ضد چین و چروک پوست، شاداب و شفاف‌کننده لب، سرشار از اسیدهای چرب مفید
– موم کارنوبا و کاندلیلا: نوعی موم گیاهی، افزایش خاصیت نرم کنندگی لب
– روغن هسته انگور: سرشار از ویتامین E و C و امگا ۶ و ۹، حفظ رطوبت، درمان خشکی و آسیب دیدگی لب، درخشان کننده و بازسازی رنگ لب، نرم کننده، خواص ضد التهابی، لایه بردار و محافظ در برابر آفتاب
– توکوفریل استات: یک نوع ویتامین E، محافظ سلول‌های پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد، مرطوب کننده، پایدار در مقابل حرارت
– اکسید آهن: مواد معدنی طبیعی، افزایش شادابی پوست لب
– دی اکسید تیتانیوم: ماده معدنی، پوشش محافظ در برابر اشعه فرابنفش، ایجاد درخشندگی، به عنوان یک رنگدانه، ضد آفتاب، غلظت دهنده ماده، مانع از محو شدگی و ترک خوردگی محصول
– ویتامین E: رطوب رسان، بهبود پوست آسیب دیده و جوانسازی، محافظ در برابر آسيب‌ های ناشی از اشعه‌‌های مضر، ضد التهاب

نقد و بررسی

ماندگاری
جلوه رنگ
طراحی زیبا
سهولت در نگهداری

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه معرفی رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه رژ لب جامد کلیک کلیک دوسه، با بافت نرم و سبک خود به لب‌‌ها لطافت و درخشندگی بی‌نظیری می‌‌بخشد. این محصول در رنگ بندی‌های بسیار متنوع و با ماندگاری نسبتا بالا تولید شده است که تا ساعت‌ها نیازی...