پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024

برند آرایشی و بهداشتی نوتروژینا

برند نوتروژینا در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف در لس آنجلس تاسیس شد که یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود.

محصولات نوتروژینا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و معمولا دارای بافت سبک ، جذب فوری، تاثیر سریع و در عین حال قیمت متعادل و مناسبی میباشند. همچنین در تولید محصولات نوتروژینا از ترکیبات گیاهی و ارگانیک و همچنین ترکیبات شیمیایی غیر مضر و غیر حساسیت زا استفاده شده تا علاوه بر حفظ سلامت پوست، آسیبی به پوست وارد نکند. علاوه بر موارد ذکر شده به جز در موارد بسیار نادر فاقد تست حیوانی هستند و این کمپانی خود را دوستدار حیوانات دانسته و محصولاتی کاملا وگان تولید و به بازار عرضه میکند.

راه‌اندازی شرکت نوپای نوتروژنا را می‌توان به سال 1930 نسبت داد، زمانی که موسس آن که فردی به نام امانوئل استولاروف بود، به ایده‌ی اولیه‌ی چنین شرکتی پرداخت. در سال‌های آغازین فعالیت شرکت کوچکش، تهیه کننده‌ی سالن‌های زیبایی بوده که معمولا با جادوی صنعت فیلم نیز همراه بود. تا این که در دهه‌ی 1940، Neutrogena، شروع به تولید و عرضه‌ی لوازم آرایشی برای بازارهای کوچک محلی کرد.

برند نیتروژنا Neutrogena امروزه طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت از پوست و مو، فراورده‌های زیبایی و آرایشی و مانند آن را ارائه می‌دهد. رشد چشمگیر جایگاه و موقعیت شرکت، در کنار افزایش تعداد مشتریان ثابت و مصرف کنندگان رضایتمند، نشان از کیفیت و مرغوبیت تولیدات نوتروژنا دارد.

نوتروژنا نیز مانند برندهای معروف و مشابه در زمینه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی، آزمایشات متعلق به تولیدات خود را بر روی حیوانات انجام نمی‌دهد

در مقابل، آن‌ها مدعی هستند که برای سنجش کیفیت و ایمنی محصولاتشان، به طور مداوم به دنبال گزینه‌های مناسب برای جایگزینی آزمایش بر روی حیوانات هستند.

دسته‌بندی محصولات برند نوتروژینا 

  • محصولات مراقبت از پوست
  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات درمانی برای پوست
  • محصولات ضد آفتاب
  • محصولات آرایشی

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی نوتروژینا برند نوتروژینا در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف در لس آنجلس تاسیس شد که یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود. محصولات نوتروژینا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و معمولا دارای بافت سبک ، جذب فوری، تاثیر سریع و در عین حال...