شنبه, آوریل 20, 2024

برند آرایشی و بهداشتی فریمن

زیبا شدن می‌تواند بسیار جذاب و آسان باشد.

فریمن که نام یکی از برندهای بسیار معروف در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال 1976 در لس آنجلس آمریکا تاسیس شده است. مهم‌ترین هدف این برند استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی است. فریمن اولین شرکتی است که در ساخت محصولاتش از ترکیبات ارگانیک نظیر آووکادو، خیار، پرتقال، پاپایا، سیب، جو و.. استفاده کرده است.

از انواع محصولات فریمن می‌توان شامپو، نرم کننده، ماسک مو، محصولات مراقبتی، محصولات مراقبت از صورت، ماسک صورت و … را نام برد.

محصولات برند فری من Freeman با بهره‌گیری از ترکیبات گیاهی منجر به پاکسازی، مرطوب کنندگی، نرمی و تازگی پوست می‌شوند. تولیدکنندگان این برند در فرمولاسیون‌های خود از مواد اولیه طبیعی استفاده می‌کنند. لازم است بدانید که در تهیه و تولید ماسک‌های فریمن از هیچ گونه روغن‌های معدنی و سولفات استفاده نشده است. همین مسئله می‌تواند حسن نیت این برند را در حفاظت از سلامت پوست شما نمایان کند.

دسته بندی محصولات فریمن :

  • مراقبت از پوست
  • مراقبت از بدن
  • مراقبت از مو

بهترین ماسک موهای فریمن :

  • ماسک صورت لایه بردار فریمن حاوی عصاره میوه
  • ماسک صورت ضد استرس فریمن حاوی کانی‌های دریایی
  • ماسک خاک رس فریمن پاک کننده عمیق منافذ پوست حاوی جو و آووکادو

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی فریمن زیبا شدن می‌تواند بسیار جذاب و آسان باشد. فریمن که نام یکی از برندهای بسیار معروف در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال 1976 در لس آنجلس آمریکا تاسیس شده است. مهم‌ترین هدف این برند استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی است....