جمعه, آوریل 19, 2024

تست آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی

یک شرکت دانش ‌بنیان موفق به طراحی اپلیکیشن «آسپینا» به منظور تست لوازم آرایشی و بهداشتی در گوشی‌های هوشمند پیش از خرید شد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، پیام توحیدی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان «آزیموت نگار» در مورد اپلیکیشن تولیدی این شرکت که امروز یکشنبه 10 بهمن ماه جاری در هتل اسپیناس پالاس رونمایی شد، گفت: شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، پروژه‌های متفاوتی را در سطح کشور به سرانجام رسانده و افتخاراتی نیز در این زمینه به دست آورده است. این اپلیکیشن نیز به منظور تهیه لوازم آرایشی با تست کردن آن در گوشی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی و طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است که طی آن به کاربران این امکان را می‌دهد که با فعال کردن سلفی دوربین گوشی خود، المان‌های آرایشی و زیبایی را به صورت کاملا واقعی مشاهده کرده و اگر محصولی را پسند کردند آن را همان لحظه خریداری کنند.

محصولات آرایشی و بهداشتی
محصولات آرایشی و بهداشتی

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار با بیان اینکه نمونه مشابه داخل محصول تولیدی این شرکت در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما با هزینه کمتر و تیم خوبی که در اختیار داریم توانسته‌ایم محصول خود را با کمترین قیمت در قیاس با نمونه آمریکایی، تولید و روانه بازار کنیم. ضمن اینکه محصول ما قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی است.

توحیدی بازار هدف اپلیکیشن «آسپینا» را قشر جوان و بانوان عنوان کرد و گفت: با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های هوشمند کاربران می‌توانند از امکانات آن به صورت آنلاین استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار در مورد صادرات این محصول نیز اظهار کرد: برای صادرات محصولمان با چندین کشور مذاکره داشته‌ایم و تا دو ماهه آینده اقدام به راه‌اندازی شرکتی در کشور کانادا می‌کنیم.

منبع:
farsnews

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها