چهارشنبه, آوریل 24, 2024

اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالعظیم به‌فر در مراسم افتتاح خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی سختی‌های صادرات در حوزه دارو را ندارد، گفت: می‌توان با خلاقیت و هنر نسبت به تولید و صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی اقدام کرد.

وی از تولیدکنندگان خواست تا اگر مشکلات و موانعی در تولید یا صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی دارند با سازمان غذا و دارو مطرح کنند تا برطرف شود.

به‌فر ابراز امیدوار کرد سال آینده شاهد صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی از ایران باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، گفت: در هر سال باید 25 تا 30 درصد تغییر در تولید این محصولات ایجاد شود که می‌تواند شامل بسته بندی و یا فرمولاسیون شود، در عین حال 10 درصد از تغییرات نیز می‌تواند از محل به کارگیری مواد اولیه جدید حاصل شود.

به گزارش فارس، محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو نیز با بیان اینکه بخش تولید مورد هجوم دشمن قرار دارد، گفت: در حال حاضر تولید، خط مقدم جهاد است و مسئولان باید تولیدکنندگان را یاری کنند تا از تنگناها و مشکلاتی که دشمن ایجاد می‌کند، سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: قبلاً در رفاه زندگی می‌کردیم ولی پیکره کشور با آلودگی‌هایی همراه بود که هم اکنون این آلودگی‌ها در حال تصفیه شدن است و افراد زالو صفت از پیکر اقتصاد کشور زدوده می‌شوند. در این شرایط مجموعه‌هایی که به دور از رانت کار کنند، انگیزه قوی‌تری برای تولید خواهند داشت.

وی تاکید کرد: شرایط تحریم موقعیت را برای رشد بهتر تولید در کشور فراهم کرده و مجموعه‌های خوب می‌توانند به دور از رانت فعال باشند.

منبع:
farsnews.ir

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها