خانه کالا رژگونه کالاس

رژگونه کالاس

0

هیچ محصول آرایشی به اندازه ی رژگونه در جوانی و طراوت پوست شما تاثیر نخواهد داشت. بنابراین حتی اگر برای رفتن به مهمانی عجله دارید، رژ گونه را فراموش نکنید. رژگونه در انواع کرمی و پودری در بازار موجود می باشد.

رژگونه کالاس، بافتی پودری دارد که به‌ راحتی روی پوست می‌نشیند چهره شما را زیبا تر می‌کند. این رژ گونه، نرم کننده و رطوبت رسان سطح گونه بوده و ضمن حفظ رطوبت پوست، با جلوگیری از خشکی آن، چهره شما را جوان تر و شاداب تر نشان می‌دهد. رژگونه کالاس، با بافت لطیف خود، جلوه‌ای طبیعی و جذاب به چهره شما می‌بخشد. این محصول دارای رنگدانه‌های طبیعی بوده و با پوشانندگی و تنوع رنگی بالای خود، پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است. برس مخصوص این رژ گونه به راحتی به گونه‌های شما حالت داده و زیبایی منحصر به فردی به چهره می‌بخشد.

رژگونه پودری نسبت به سایر رژگونه‌ها ملایم‌تر بنظر می‌رسد. در حالی که رژ گونه مایع بیشتر جلوه می‌کند. قبل از هر کاری باید رنگ پوست صورت را یکنواخت کنید و برای این کار توصیه می‌کنیم سراغ کرم پودر های مات و هم رنگ پوست‌تان بروید؛ تا هم رژ گونه مدت بیشتری روی پوست بماند و هم ظاهر طبیعی‌تری داشته باشید. رژگونه کالاس با ساختار رنگدانه های طبیعی و سبک باعث پوشش رنگی بادوام در سطح گونه می‌شود.

در انتخاب رژ گونه باید به نوع پوست خود هم توجه کنید؛ مثلا اگر پوست چرب دارید رژگونه‌های پودری روی پوست شما دوام بیشتری دارند. اگر پوست خشک دارید، توصیه می‌کنیم سراغ رژگونه‌های کرمی بروید که براق‌تر هستند و جلای بیشتری به پوست شما می‌دهند. افرادی که پوست‌های معمولی دارند، نیز می‌توانند از هر دو نوع رژگونه استفاده نمایند. رژگونه کالاس همچنین نرم کننده و رطوبت رسان سطح گونه نیز می‌باشد.

ویژگی های منحصر به فرد رژ گونه کالاس

  • دارای دو ترکیب رنگ مات و براق
  • پوشش رنگی با دوام و ماندگاری بالا
  • عاری از روغن و مواد چرب
  • بافتی نرم و سبک
  • بدون حساسیت و آلرژی
  • حاوی رنگدانه‌های طبیعی
  • نرم کننده و رطوبت رسان سطح گونه
  • دارای رنگ‌های جذاب، مناسب برای هر سلیقه و هر رنگ پوستی

مشخصات فنی

ویژگیبسیار نرم, حاوی مواد معدنی, سبک, فاقد چربی, ماندگاری بالا
کارکردآبرسان, ضد حساسیت, نرم کننده
بافتپودر فشرده
نتیجه نهاییبراق, مات
نوع پوستانواع پوست
برندکالاس
کشور مبداکره جنوبی
نوعپودری
تعداد رنگ13 رنگ

نکات و ترفند ها

1- برس‌ ها و فرچه‌ های خود را قبل از هر بار استفاده با دستمال مرطوب، پاک کرده و به‌ طور منظم با آب شستشو دهید. این برس‌‌ها، باکتری‌‌ها را روی خود نگه‌ می‌‌دارند و به پوست شما منتقل می‌‌کنند.

2- برای رژ گونه‌‌های پودری، همیشه آن را در یک جهت بکشید. کشیدن چند جهتی و دور و اطراف، ایجاد رگه‌‌هایی می‌‌کند که جلوه رژ گونه شما را خراب می‌‌کند.

3- رژگونه چرب برای پوست‌‌های خشک و معمولی مناسب‌‌تر است. این رژ گونه به راحتی پخش می‌‌شود و طبیعی به نظر می‌‌رسد.

نظر کارشناسان

کسانی که استعداد ژنتیکی ابتلا به لک دارند با تیره‌‌تر کردن منطقه‌‌‌ای که اغلب رژ گونه روی آن زده می‌‌شود، احتمال ایجاد لک را در طولانی مدت افزایش می‌دهند. برس های آرایشی مانند برس سایه و رژ گونه از جمله وسایلی هستند که اگر به موقع تمیز نشوند، می‌توانند باعث ایجاد آکنه و جوش در صورت شما شوند. چه این برس‌‌ها در فضای باز باشند و چه داخل جعبه رژ گونه، باید هر چند وقت یکبار شسته شوند؛ و گرنه محل تجمع‌ باکتری‌‌های مختلف خواهند شد. بايد برس‌ آرايشي‌ تان را به‌طور منظم بشوييد. بهتر است برس‌‌های با مو های طبيعی با شامپو شسته شوند و برس‌‌های مصنوعی با مايع ظرف‌ شويی. بعد از شستن، مو های برس را كاملا صاف كرده، به حالت قبلی برگردانيد و بعد بگذاريد تا خشك شوند. علاوه بر این از برندهای معتبر و مطمئن، مانند رژگونه کالاس که رطوبت رسان هست و از پوست محافظت می‌کند، استفاده نمایید.

بررسی تخصصی
ماندگاری بالا
سهولت در نگهداری و حمل
جلوه رنگ
پسینبرنزر مایع آمیتیس
پیشیندکتر آذین آیت اللهی
%d8%b1%da%98%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3 هیچ محصول آرایشی به اندازه ی رژگونه در جوانی و طراوت پوست شما تاثیر نخواهد داشت. بنابراین حتی اگر برای رفتن به مهمانی عجله دارید، رژ گونه را فراموش نکنید. رژگونه در انواع کرمی و پودری در بازار موجود می باشد. رژگونه کالاس، بافتی پودری دارد...

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

خروج از نسخه موبایل