خانه برند معرفی برند دبورا

معرفی برند دبورا

0

زندگی کن و سالم بمون!

دبورا در سال 1962 با هدف پاسخگویی به نیازهای خانم‌های جوان شیک تاسیس شد و به سرعت توانست به یک برند محبوب آرایشی تبدیل شود. نوآوری و قیمت‌های مناسب محصولات این برند، امکان آرایش را برای عده زیادی از مردم به ویژه قشر جوان فراهم آورد.

این برند به تدریج گسترش یافت و مجموعه متنوعی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست با کیفیت را ارائه کرد. برند دبورا به قدری در ایتالیا شهرت پیدا کرد که به تازگی اسپانسر مراسم های سالانه ای همچون Miss Italy نیز شده است.

تاریخچه برند دبورا

در سال 1903 برادران جووانی باتیستا و کورنلیو بونتی ماشین نوآوری را راه اندازی کردند و شرکت Bonetti Frères در پاریس متولد شد که تجارت اصلی آن تولید محصولات دارویی و بهداشتی بوده است.

در سال 1905 اولین محصول موفق آن‌ها کرمی آرایشی به نام Bonetti Frères Diadermina با قابلیت حل شدن در آب بود که برای کودکان و بزرگسالان مناسب بود. این کرم چند منظوره بلافاصله به موفقیت بین المللی تبدیل شد و باعث معروف شدن آن شد.

سرانجام در دهه 60 دبورا متولد شد، یک برند آرایشی که قادر به تفسیر دنیای جدید دختران جوان بود. در سال 1962، دبورا اولین ریمل خودکار را طراحی کرد: موجی از نوآوری در دنیای آرایش

زیبایی دیگر کالایی نیست که برای عده کمی محفوظ است، بلکه رویایی است که برای بسیاری قابل دسترسی است. 

در اوایل دهه 80، این شرکت قلب دختران جوان را با الهام گرفتن از سبک زندگی شاداب، رنگارنگ، بازیگوش و رمانتیک آنها تسخیر کرد و محصولاتی با کیفیت، زیبا و قیمت مقرون به صرفه تولید کرد.

در سال 1991 گروه دبورا به نوآوری در دنیای مراقبت از پوست بازگشت: خط Bioetyc متولد شد که به لطف استفاده از بیوتکنولوژی عملکرد و ایمنی را با توجه به نیاز های مصرف کنندگان خود ارائه می‌دهد. 

اگر مطمئن نیستید محصولات DEBORAH را از کجا تهیه کنید و یا وقت لازم برای مراجعه به فروشگاه های فیزیکی را ندارید، می‌توانید محصولات این شرکت را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی ویترین خریداری کنید.

بررسی تخصصی
چقدر این مطلب مفید بود؟
پسیندکتر سحر ابراهیمی
پیشیندکتر شیما کیوان
deborah زندگی کن و سالم بمون! دبورا در سال 1962 با هدف پاسخگویی به نیازهای خانم‌های جوان شیک تاسیس شد و به سرعت توانست به یک برند محبوب آرایشی تبدیل شود. نوآوری و قیمت‌های مناسب محصولات این برند، امکان آرایش را برای عده زیادی از مردم...

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

خروج از نسخه موبایل