خانه برند برند بهداشتی تنو

برند بهداشتی تنو

0


شرکت پارس حیات در سال 1392 خط تولید محصول دستمال‌ کاغذی با نام‌های تجاری تنو و پاپیا راه‌اندازی کرد. راه‌اندازی این خط تولید جدید با استفاده از ماشین‌آلات ایتالیایی و آلمانی، تمام مکانیزه، بدون دخالت دست که تحت نظر متخصصان ایرانی می‌شود، منجر به کارآفرینی بیش از 1000 نیروی انسانی گردید.

امروزه دستمال‌های کاغذی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است و درهر مکانی اعم از منازل، هتل‌ها، مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برند تنو با ادعای کیفیت بالا و قیمت مناسب، حامی بهداشت خانواده است این برند شامل چهار دسته محصول از جمله دستمال جعبه‌ای، دستمال توالت و حوله آشپزخانه و پکیج دستمال مسافرتی است. دستمال کاغذی تنو پاپیا از پرطرفدار ترین پرفروشترین برندهای دستمال کاغذی می‌باشند که مورد استقبال همه‌ی افراد قرار گرفته است.

شرکت تولیدی دستمال کاغذی تنو و دستمال کاغذی پاپیا یکی است ولی هر کدام از این‌ها دارای تفاوت‌های کوچکی می‌باشد. دستمال کاغذی‌های تنو و  دستمال کاغذی پاپیا از قدرت جذب بالایی برخوردارند که این امر سبب صرفه جویی می‌شود زیرا برای یک لکه‌ی کوچک نیازی به مصرف تعداد بالای دستمال کاغذی ندارد. همچنین داشتن قیمت مناسب نیز یکی از نقطه‌های مثبت آن‌ها است که تمامی افراد می‌توانند آن را خریداری نمایند. دستمال کاغذی تنو و دستمال کاغذی پاپیا از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و همچنین نداشتن پرز که این امر موجب شده است تا ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد و مناسب برای تمامی افراد حتی کودکان می‌باشد. بسته بندی‌ها به چند مدل جعبه ای و نایلونی می‌باشند که تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شده است .

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

خروج از نسخه موبایل