پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024

برند آرایشی و بهداشتی بی یلندا

بی یلندا، برندی بر خواسته از دل طبیعت و دوست دار محیط زیست

بی یلندا در سال ۱۹۹۰ میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را در شهر کراکو لهستان آغاز نمود. مالک این کمپانی از ابتدا خانواده‌ای لهستانی بودند که تمامی اعضای آن در پیشرفت و موفقیت این کمپانی نقش داشته‌اند و هم اکنون نیز این برند به صورت خانوادگی اداره می‌شود و در میان برترین برندهای سلامتی پوست در جهان قرار دارد.

این برند در حال حاضر با سال‌ها تجربه فعالیت موفق در این حوزه، محصولات خود را مطابق با جدیدترین پیشرفت‌های علمی و استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند.

محصولات بی یلندا مورد تائید متخصصین پوست اروپا است و در حال حاضر در بهترین و معتبرترین سالن‌های زیبایی دنیا استفاده می‌شوند. این کمپانی توانسته است با تامین نیاز مشتریان به جایگاه ویژه ای در بازار اروپا دست پیدا کند. از سوی دیگر انتظار بالای مشتریان از این محصولات، همواره به روند رو به رشد و افزایش کیفیت آنها کمک کرده است. 

بی یلندا به لطف تولید محصولاتی باکیفیت و با تنوع بسیار بالا و همچنین استفاده از بسته بندی‌های شکیل و جذاب به شهرت بسیاری دست پیدا کرده است. بی یلندا بر این باور است که بهترین محصولات حاوی ترکیباتی برگرفته از طبیعت و گیاهان هستند. بر همین اساس نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت برند بی یلندا، انتخاب ترکیبات مناسب با پوست از دل طبیعت است.

لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر، بی یلندا بر روی تولید محصولات مناسب مو نیز تمرکز کرده و محصولاتی متنوع را نیز به کشورهای سرتاسر جهان، از جمله ایران، عرضه کرده است.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی بی یلندا بی یلندا، برندی بر خواسته از دل طبیعت و دوست دار محیط زیست بی یلندا در سال ۱۹۹۰ میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را در شهر کراکو لهستان آغاز نمود. مالک این کمپانی از ابتدا خانواده‌ای لهستانی بودند که تمامی اعضای آن در...