شنبه, آوریل 20, 2024

برند آرایشی و بهداشتی آموتیا

قصه ارزش و زیبایی

برند آموتیا، یک برند ایرانی کار خود را در حدود سال ۱۳۹۴ آغاز کرد که در سراسر ایران محصولات با کیفیت خود را به فروش می‌گذارد. از آنجایی که واژه آموتیا به معنای پرستار یا دوشیزه است و به دوران هخامنشی باز می‌گردد، نشان‌دهنده زیبایی باستانی ایرانی است.

آموتیا با شعار ”قصه ارزش و زیبایی”  اعتقاد راسخ بر آمیخته بودن ارزشمندی باطنی و زیبایی ظاهری در بانوان دارد. باور داریم زیبایی ذاتی بانوان نیاز به یک پرستار و شکوفاکننده این هدیه الهی داشته که فلسفه وجودی و تاریخی آموتیا نیز با این موضوع هم راستا می‌باشد.

در لوگو AmutiyA حرف A اول نشان‌دهنده زیبایی ذاتی و طبیعی بانوان، A آخر نشان دهنده به شکوه رساندن زیبایی با محصولات آموتیا و A بالای لوگو نشان‌دهنده ارزش‌های زیبایی ایده آل جامعه است. گذراندن تست‌های متعدد فنی و کسب اعتبارنامه‌های (Certificates) مختلف در زمینه فنی و کیفی از افتخارات آموتیا می‌باشد.

فرآیند تولید محصولات برند آموتیا در کارخانه تولیدی این برند، کاملا مکانیزه بوده و استانداردهای بهداشتی و سلامت به صورت جدی، در عالی ترین سطح آن رعایت می‌شود.

توجه به چشم نواز بودن بسته بندی محصولات و ساده سازی کارنامه فنی، تجاری و فرهنگی تولیدات بر روی جعبه‌های کوچک و شکیل برند آموتیا و توجه به لوگو و نشان تجاری شرکت، دلالت بر مد نظر قرار دادن تمام جزئیاتی دارد که لازمه برندسازی یک نشان تجاری و محصولی با کیفیت است.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی آموتیا قصه ارزش و زیبایی برند آموتیا، یک برند ایرانی کار خود را در حدود سال ۱۳۹۴ آغاز کرد که در سراسر ایران محصولات با کیفیت خود را به فروش می‌گذارد. از آنجایی که واژه آموتیا به معنای پرستار یا دوشیزه است و به دوران هخامنشی...