شنبه, جولای 27, 2024

برند بهداشتی کامان

یافتن یک محصول مناسب و سازگار با پوست و مو با قیمت مناسب و دسترسی راحت یکی از دغدغه‌های بزرگ دوست داران محصولات بهداشتی و مراقبتی است.

در ادامه میخواهیم به معرفی یک برند پر فروش و با اصالت ایرانی که دارای مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات است بپردازیم.

کامان برند محبوب ایرانی

کامان یک برند ایرانی در زمینه محصولات مراقبتی و بهداشتی، پوست و مو است که در سال 1397 تاسیس شد. این برند دارای ایزو 9001 و گواهینامه GMP است.

برند کامان تحت لیسانس کشور سوئیس است و ترکیبات و فرمولاسیون محصولات این برند دارای گواهی بالاترین استاندارد کیفیت از لابراتور اتوسوئیس قرار دارند.

این برند به واسطه شرکت سیلانه سبز که از بزرگترین هولدینگ‌های محصولات آرایشی و بهداشتی کشور و صاحب انحصاری برند کامان با همکاری هولدینگ تهران بوران و Geneva cosmetics به همراه لوگو کشور سوئیس ارائه می‎‌شود.

درحال حاضر محصولات کشور کامان درحال رقابت با برند‌های معتبر دنیاست و در بیش از 20 کشور جهان مانند کشورهای اروپایی همچون آلمان، ایتالیا و یونان، و کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس، مانند امارات و کشورهای همسایه مانند ترکیه صادر می‌شود.

لازم به ذکر است محصولات تولیدی شرکت کامان مورد تایید بزرگترین آزمایشگاه‌های معتبر دنیاست با این حال فاقد هرگونه آزمایش بر روی حیوانات و و بدون آسیب به محیط زیست است.

کیفیت و مرغوبیت بالا در ارائه محصولات فاقد پارابن و سولفات با قیمتهای مناسب و دسترسی راحت در تمامی داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زیبایی، زنجیره‌ای و اینترنتی در سراسر کشور از مزیت های بزرگ این برند به شمار می‌رود.

شهرت محصولات کامان به خاطر ترکیبات طبیعی خود که مستقیما از کشور سوئیس وارد می‌شوند، ارائه ارزشی بیشتر از مقدار استاندارد و مورد توقع مصرف‌كننده و سازگاری بالایی که با انواع پوست دارند و همچنین توجه بالا این برند به آبرسانی عمقی پوست است.

برند بهداشتی کامان
برند بهداشتی کامان

محصولات شرکت کامان به صورت ویژه و مجزا برای بانوان و آقایان با تنوع بالا تولید می‌شود.

تنوع محصولات شرکت کامان شامل موارد زیر می‌شود:

کرم‌های مرطوب کننده آقایان و بانوان
ژل و واتر بمب‌های آبرسان
شوینده صورت بانوان و آقایان برای انواع پوست
شامپوهای بانوان و آقایان
بالم لب نرم کننده
کرم رفع ترک پا
ماسک و واتر بمب مو
کرم وازلین
ژل اصلاح و افتر شیو آقایان

ارتباط مستقیم با شرکت کامان:

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – کوچه گلشن – کوچه یکم – پلاک ۱

کد پستی: 1554836913

تلفن تماس: 02188500845

اینستاگرام: comeon.iran

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند بهداشتی کامان یافتن یک محصول مناسب و سازگار با پوست و مو با قیمت مناسب و دسترسی راحت یکی از دغدغه‌های بزرگ دوست داران محصولات بهداشتی و مراقبتی است. در ادامه میخواهیم به معرفی یک برند پر فروش و با اصالت ایرانی که دارای مرغوب‌ترین و با...