شنبه, جولای 27, 2024

برند آرایشی آرکانسیل

آرکانسیل در سال ۱۹۳۵ توسط یک شیمی‌دان و یک متخصص آرایش به نام برادران هاولیک خلق شده است. این برند طی سال های طولانی با ارائه بهترین محصولات آرایشی توسط معروف‌ترین لابراتوآرهای فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و جدیدترین ساختار و رنگ در تمامی محصولات به ارزش های خود افزوده است.

آرکانسیل از نخستین برندهای فرانسوی است که در سطح دنیا به فروش رسیده و امروزه در بیش از ۶۰ کشور جهان توزیع می‌گردد. این برند از ابتدا تاکید ویژه‌ای بر ضد حساسیت بودن کلیه محصولات خود داشته و با انجام آزمایش‌های پی در پی این موضوع را ثابت کرده است. با خرید محصولات آرکانسیل می‌توانید از زیبایی خود در هنگام آرایش مطمئن شوید.

محصولات برند آرکانسیل با طیف وسیعی از محصولات با تمام رنگ‌های پوست سازگار است، این برند برای آماده‌سازی و زیبایی و صاف کردن پوست، پنهان کردن عیوب یا حتی مات کردن آن و ایجاد جلوه‌ای خیره‌کننده، طراحی و ساخته شده‌اند.

آرکانسیل با Kohl Kajal سبکی مبتکرانه و متفاوت در آرایش، یعنی مدل آرایش دودی را ایجاد کرد که در فرانسه و دیگر کشورهای دنیا بسیار محبوب شده است.

برند آرایشی آرکانسیل

ویژگی های منحصر به فرد برند آرکانسیل شامل موارد زیر می‌باشد.

• ارائه محصولات برای تمام سنین
• تولید محصولات در بهترین آزمایشگاههای فرانسه و اروپا
• نوآوری و خلاقیت و پیشرو در رنگ و بافت محصولات
• محصولات با کیفیت در عین حال مقرون به صرفه از نظر قیمت
• دارای یک تیم متخصص و مجرب
• متعهد به تضمین بالاترین سطح کیفیت و ایمنی و بهره وری تمام محصولات

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی آرکانسیل آرکانسیل در سال ۱۹۳۵ توسط یک شیمی‌دان و یک متخصص آرایش به نام برادران هاولیک خلق شده است. این برند طی سال های طولانی با ارائه بهترین محصولات آرایشی توسط معروف‌ترین لابراتوآرهای فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و جدیدترین ساختار و رنگ در تمامی محصولات به...