شنبه, جولای 27, 2024

برند بهداشتی بایودرما

پیدایش کلمه بایودرما (Bioderma)

داروسازی فرانسوی به نام ژان نوئل تورل در سال 1970 میلادی در شهر لئون فرانسه به همراه عده از کارشناسان پوست و زیست شناسی تصمیم بر تولید محصولات جدیدی برای پوست و مو گرفتند.

نام این برند از ترکیب دو کلمه Biology & Dermatology ساخته شده که به معنای “زیست شناسی در خدمت پوست” به وجود آمده است. در سال 1992 لابراتوار درماتولوژی بایودرما در لئون فرانسه با همکاری مراکز تحقیقاتی و متخصصان برجسته در زمینه پوست و مو توانست جزو بهترین لابراتور های منتخب شود.

در حال حاضر محصولات این برند در 90 کشور جهان به فروش می‌رسد. تمام این محصولات با توجه به نیاز های پوست و مو و با داشتن ویژگی های درمانی و ترمیم کننده دارای ترکیبات طبیعی مناسب برای انواع پوست و مو است.

برند بهداشتی بایودرما


بیولوژی در خدمت سلامت پوست

در قلب رویکرد لابراتوار بایودرما، برای حفظ جایگاه خود در صدر دانش علمی زیست شناسی و مراقبت از پوست، تمامی تلاش خود را در تحقیق و توسعه بکار می‌گیرد. پس از سال‌ها فعالیت در کنار بهترین متخصصین پزشکی بین المللی، بایودرما نقش بسیار مهمی در تحقیقات موفقیت آمیز در زمینه بیماری‌های پوستی داشته است. این لابراتوار با محققان و پزشکان در هر مرحله از گسترش محصولات همکاری دارد.

محصولات این برند را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ویترین در دسته بندی های صورت، بدن، پوست و موی سر، برای همه افراد با نیاز های مختلف تهیه کنید.

ارتباط با نمایندگی بایودرما در ایران:

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند بهداشتی بایودرما پیدایش کلمه بایودرما (Bioderma) داروسازی فرانسوی به نام ژان نوئل تورل در سال 1970 میلادی در شهر لئون فرانسه به همراه عده از کارشناسان پوست و زیست شناسی تصمیم بر تولید محصولات جدیدی برای پوست و مو گرفتند. نام این برند از ترکیب دو کلمه...