شنبه, جولای 27, 2024

معرفی برند داو

وقتی نوبت بدن خودتان می‌رسد آن را دوست داشته باشید!

تاریخچه برند داو

شرکت داو در سال 1930 از ادغام شدن شرکت انگلیسی صابون‌سازی و یک شرکت هلندی کره سازی به وجود آمد. این شرکت در ابتدا با تولید یک صابون مخصوص پوست های حساس و خشک وارد بازار شد و پس از برگزاری یک کمپین بزرگ با نام «زیبایی طبیعی» بسیار توسعه یافت.

امروزه شرکت داو جزو 400 برند معروف در جهان می‌باشد و با بیش از 174000 پرسنل در بیش از 150 کشور فعالیت می‌کند. محصولات این برند شامل مراقبت از پوست و مو، شستشو و حمام و ضد تعریق‌ها می‌شود.

برای ساخت محصولات داو بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شود و از سیاست ممنوعیت آزمایش‌ روی حیوانات در سراسر دنیا پیروی می‌کند. محصولات داو در حال حاضر دارای تاییدیه سازمان حمایت از رفتار اخلاقی باحیوانات PETA هستند.

داو بر این باور است که زیبایی باید سرچشمه اعتماد به نفس باشد، نه اضطراب!

به همین دلیل است که با ایجاد کمپین‌های مختلف به همه زنان کمک می‌کند تا یک رابطه مثبت با آنچه به نظر می‌رسند برقرار کنند تا اعتماد به نفس‏‌شان را افزایش یافته و به توانایی ‌های خود پی ببرند.

لوگوی این برند برگرفته از یک پرنده است و خود کلمه ی داو برگرفته از کبوترهای بومی اروپا است.

خمیر دندان سیگنال، صابون لوکس، چای کیسه ای لیپتون و محصولات رکسونا از معروف ترین محصولات این شرکت می‌باشد. شرکت داو در سال 2001 محصولات خود را به ایران وارد کرد و شرکت خود را به طور رسمی در ایران بنا کرد. صابون لوکس اولین محصول تولیدی این شرکت در ایران می‌باشد.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند داو وقتی نوبت بدن خودتان می‌رسد آن را دوست داشته باشید! تاریخچه برند داو شرکت داو در سال 1930 از ادغام شدن شرکت انگلیسی صابون‌سازی و یک شرکت هلندی کره سازی به وجود آمد. این شرکت در ابتدا با تولید یک صابون مخصوص پوست های حساس...