شنبه, جولای 27, 2024

برند آرایشی لچیک

برند لچیک توسط شرکت ”به آرا ایده آل سهند” در سال ۸۸ وارد ایران شد. این شرکت با گذشت سال‌ها فعالیت پیاپی، هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت آرایشی کشور شناخته می‌شود و با اخذ تمامی مجوزهای بهداشتی اقدام به توزیع تمامی محصولات با برچسب سلامت سازمان غذا و دارو کشور می‌نماید.

لچیک خواستگاه زیبایی

لچیک برند آلمانی است که دارای مجصولات آرایشی بسیار با کیفیت برای آرایش لب، چشم، ناخن و ابرو می‌باشد. فرمولاسیون تمامی محصولات این برند برپایه موم و گیاهی است و در ترکیبات آن‌ها هیچ‌گونه مواد مضر و پارابن و پارافین به‌کار نرفته است. این فرمول محصولات بر اساس آخرین استاندارد های آمریکا و اتحادیه اروپا و ژاپن است تا اطمینان و سلامتی برای خانم‌ها را به ارمغان بیاورد.

محصولات لب این برند شامل مداد لب، مداد لب بادوام و رژ لب مدادی می‌باشد. محصولات آرایش ابرو در این برند شامل مداد ابرو، مداد ابرو بادوام و پودر ابرو است. محصولات آرایش چشم این برند نیز شامل مداد چشم، مداد چشم مشکی، خط چشم و ریمل می‌باشد. لاک ناخن این برند نیز از محصولات پرطرفدار می‌باشد.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی لچیک برند لچیک توسط شرکت ”به آرا ایده آل سهند” در سال ۸۸ وارد ایران شد. این شرکت با گذشت سال‌ها فعالیت پیاپی، هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت آرایشی کشور شناخته می‌شود و با اخذ تمامی مجوزهای بهداشتی اقدام به توزیع تمامی محصولات...