شنبه, جولای 27, 2024

برند آرایشی اسنس

چرا فقط یک رژ لب، خط چشم، سایه چشم، برق لب، انتخاب کنید، در حالی که می‌توانید همه آن‌ها را امتحان کنید؟ 

این شعار شرکت اسنس بوده و این برند باور دارد که زیبایی لازم نیست هزینه زیادی در بر داشته باشد. اسنس ثابت کرده است که برای داشتن کیفیت عالی و نوآوری، نباید هزینه زیادی مصرف کنید.

تاریخچه برند اسنس

این برند در سال 2001 توسط یک زن کارآفرین شجاع به نام کریستینا شروع به تولید محصولات آرایشی با مواد اولیه کاملا استاندارد کرده است. برند اسنس بعد از گذشت 13 سال به یکی از برند های معروف اروپا تبدیل شد و دارای رتبه اول فروش در 11 کشور اروپایی همچون آلمان، هلند، سوییس، مجارستان و … می‌باشد. همچنین از سال 2002 کیفیت محصولات این برند به بالاترین درجه رسید و با تولید لوازم آرایشی فانتزی جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان و مخصوصا دخترهای جوان پیدا کرد.

محصولات پرفروش اسنس:
  • ریمل صورتی و مشکی اسنس
  • ریمل های سری lash princess
  • ژل حالت دهنده ابرو و مژه
  • کرم پودر اسنس

برند اسنس تولیدکننده انواع محصولات آرایش صورت، آرایش لب و آرایش چشم بوده و تنوع بسیار زیادی در محصولاتش به چشم می‌خورد. از جمله باکیفیت‌ترین محصولات برند اسنس عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ویترین می‌توان به ریمل‌های اسنس، ژل ابرو، خط چشم و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات اسنس به صفحه محصولات اسنس در وبسایت ویترین مراجعه نمایید.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی اسنس چرا فقط یک رژ لب، خط چشم، سایه چشم، برق لب، انتخاب کنید، در حالی که می‌توانید همه آن‌ها را امتحان کنید؟  این شعار شرکت اسنس بوده و این برند باور دارد که زیبایی لازم نیست هزینه زیادی در بر داشته باشد. اسنس ثابت کرده...