شنبه, جولای 27, 2024

برند اتود

برند ETUDE متعلق به یک شرکت بزرگ واقع در کره جنوبی است که در سال 1985 ثبت شد و در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی فعالیت دارد. برند اتود خیلی سریع پیشرفت کرد و به جایگاه دومین برند معروف دنیا رسید. محصولات آرایشی اتود کیفیت بسیار زیاد و قیمت مناسب را در کنار هم دارند و به همین علت محبوبیت زیادی در میان بانوان به خود اختصاص داده است.

برند آرایشی اتود دومین برند معروف دنیا در عرصه تولید محصولات آرایشی رنگی و کاربردی می‌باشد. کمپانی اتود برای اولین بار در کره جنوبی تاسیس گردید و پس از آن که به شهرت جهانی رسید و طرفداران خود را پیدا کرد، فعالیت خود را گسترش داد و در کشورهای آسیایی همچون چین، تایوان، ژاپن و حتی فیلیپین شروع به عرضه انواع لوازم آرایشی نمود. همچنین به سبب کیفیت بالای انواع محصولات اتود، خانم‌های بسیاری در سراسر دنیا جذب لوازم آرایشی اتود شده و قیمت مناسب محصولات اتود موجب فراگیر شدن آن در بین همه جوانان شده است. 

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند اتود برند ETUDE متعلق به یک شرکت بزرگ واقع در کره جنوبی است که در سال 1985 ثبت شد و در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی فعالیت دارد. برند اتود خیلی سریع پیشرفت کرد و به جایگاه دومین برند معروف دنیا رسید. محصولات آرایشی اتود کیفیت...