شنبه, جولای 27, 2024

برند فلورمار

انتخاب خانم‌هایی که به کیفیت می‌اندیشند.

فلورمار که در میلانو ایتالیا، پایتخت صنعت مد تأسیس شد، در سال 1970 توسط خانواده شنبای خریداری شد و تولید آن در ترکیه آغاز شد. فلورمار با تولید سالانه 120 میلیون دستگاه و همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات خود شامل رژگونه، کرم پودر، سایه چشم، ریمل، رژ لب، لاک ناخن، لوازم جانبی و محصولات مراقبت از پوست، به برندی ضروری برای زنان تبدیل شد.

فلورمار به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های لوازم آرایشی جهان، 21 درصد در بازار لوازم آرایشی رنگی ترکیه نیز سهم دارد. محصولات فلورمار دارای ترکیبات گیاهی و ارگانیکی است که بدون آسیب به پوست زیبایی شما را می‌سازد. فلورمار با تمرکز بر فعالیت‌های خارجی از سال 2008، مسافت زیادی را طی کرد تا با 650 فروشگاه خود در 250 شهر در 104 کشور جهان، به یک برند جهانی تبدیل شود.

فلورمار که یکی از 500 شرکت صادرکننده برتر در ترکیه است، با حضور در بیش از 40000 فروشگاه خرده فروشی، ارزش افزوده ای برای اقتصاد ترکیه از طریق زیبایی بانوان فراهم می‌کند.

فلورمار با سالها تجربه و کارکنان متخصص خود به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. در سال 2012، قراردادی با Groupe Rocher، یک برند پیشرو در سراسر جهان امضا کرد و 51٪ از سهام خود را به دست آورد. همچنین فلورمار محصولات آرایشی بسیار با کیفیت و با بسته بندی جذاب ارائه می‌دهد و با توجه به قیمت مناسب که دارد قابل خرید برای قشر متوسط جامعه است.

فلورمار شامل محصولات زیر میباشد:

  • کرم پودر
  • رژ لب
  • سایه چشم
  • کانسیلر مایع و جامد
  • فیکساتور
  • ریمل و …

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند فلورمار انتخاب خانم‌هایی که به کیفیت می‌اندیشند. فلورمار که در میلانو ایتالیا، پایتخت صنعت مد تأسیس شد، در سال 1970 توسط خانواده شنبای خریداری شد و تولید آن در ترکیه آغاز شد. فلورمار با تولید سالانه 120 میلیون دستگاه و همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات خود...