شنبه, جولای 27, 2024

معرفی برند فارماسی

تاریخچه برند فارماسی

شرکت Tan در سال 1950 میلادی توسط دکتری بنام Cevdet Tuna تاسیس گردید. محصولات شرکت Tan در حوزه دارو و مواد اولیه برای بخش بهداشتی بود. کارخانه تولید محصولات آرایشی فارماسی در سال 1985 با نام Alize Kozmetik تاسیس شد. در مدت زمانی کوتاه این کارخانه به اهداف خود به خوبی رسید. با برنامه ریزی و استراتژی که شرکت Tan در پیش گرفته بود تصمیم به ادغام با کارخانه Alize گرفته شد.

پس از این ادغام موفق نام شرکت به Tanalize kozmetik تغییر پیدا کرد. استراتژی شرکت جدید، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بود. نام تجاری فارماسی (FARMASI) برگرفته از نام محصولات آرایشی این شرکت بود که به بیش از 118 کشور صادر شده است.

این شرکت (Tanalize kozmetik) تاکنون با نام برند فارماسی به حدود 400 میلیون نفر مشتری در سراسر جهان، محصولات خود را عرضه نموده است. اکنون این برند ترک توسط سومین نسل از خاندان “Tuna” اداره می‌شود.

با فارماسی رویاهاتو تبدیل به واقعیت کن!

محصولات فارماسی مورد تایید بالاترین استاندارد های جهانی می‌باشند، و امروزه به بیش از 118 کشور جهان صادر می‌شود و دلیل این موفقیت چشمگیر چیزی جز کیفیت و پاسخگویی عالی محصولات این شرکت بزرگ نیست.

محصولات پرفروش این برند شامل رژگونه فارماسی، BB کرم فارماسی، رژلب های جامد و مایع و کانسیلر آن می‌باشد که برای تهیه این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویترین مراجعه کنید.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند فارماسی تاریخچه برند فارماسی شرکت Tan در سال 1950 میلادی توسط دکتری بنام Cevdet Tuna تاسیس گردید. محصولات شرکت Tan در حوزه دارو و مواد اولیه برای بخش بهداشتی بود. کارخانه تولید محصولات آرایشی فارماسی در سال 1985 با نام Alize Kozmetik تاسیس شد. در مدت زمانی...