شنبه, جولای 27, 2024

معرفی برند گلیس

موهای نرم، براق و درخشان همان چیزی است که هر زن در جهان آرزوی آن را دارد. واقعیت کاملا متفاوت است. موهای ما اغلب کدر، شکننده، گره خورده و یا حتی بی روح هستند. تنها یک راه حل وجود دارد: برنامه مراقبت از مو مناسب با محصولات مناسب مو.

از آنجایی که هر نوع مو نیازهای مراقبت خاصی دارد، شما باید در انتخاب خود گزینش کنید: خط مراقبت مو Gliss Hair Repair حاوی کمپلکس‌های فعالی است که به طور خاص برای نیازهای انواع مو طراحی شده است.

Gliss، یکی از شرکت‌های تابع مارک Schwarzkopf آلمان، یک مارک متخصص در زمینه ترمیم و مراقبت از مو با فناوری منحصر به فرد برای تولید مواد ترمیم مو است. این برند آلمانی محبوب، بیش از 50 سال از فعالیت آن می‌گذرد.

محصولات بهداشتی گلیس برای انواع مو شامل: روغن ترمیم کننده، شامپو مخصوص موهای رنگ شده، ماسک احیا کننده مو و موارد دیگری همچون انواع نرم کننده را شامل می‌شوند.

محصولات گلیس همیشه نوآورانه و مقرون به صرفه هستند که نیازهای مراقبت از مو در افراد را برآورده می‌کند. در فرمولاسیون محصولات مو گلیس، ترکیبی از کراتین و موادی که برای موهای سالم ضروری است استفاده می‌شود.

محصولات Gliss توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده و کاملاً دارای گواهینامه و بی خطر هستند.

برای تهیه محصولات مراقبت از موی گلیس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویترین مراجعه کنید.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند گلیس موهای نرم، براق و درخشان همان چیزی است که هر زن در جهان آرزوی آن را دارد. واقعیت کاملا متفاوت است. موهای ما اغلب کدر، شکننده، گره خورده و یا حتی بی روح هستند. تنها یک راه حل وجود دارد: برنامه مراقبت از مو مناسب با محصولات...