شنبه, جولای 27, 2024

برند آرایشی و بهداشتی سروینا

مراقبت‌های بهداشتی طبیعی

داشتن پوست و مویی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های اکثر خانم‌‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود.

زیبایی پوست و مو همیشه در معرض عوامل مخرب از جمله اشعه ماوراء بنفش خورشید، سموم شیمیایی موجود در آلاینده‌ها، عدم استراحت کافی، تغذیه نامناسب و عدم استفاده از مایعات کافی می‌باشد. استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی سروینا در جهت حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو به کار می‌آیند.

شرکت سروش طراوت طبیعت با برند تجاری ” سروینا ” در سال 1388 به منظور تامین نیازهای دارویی ، بهداشتی و آرایشی ثبت و تاسیس گردید. این شرکت بر پایه داروهای گیاهی و با همکاری لابراتورهای شرکت پرویتال PROVITAL GROUP اسپانیا تهیه و عرضه به سراسر ایران ،آغاز به کار نموده است. این شرکت در زمره بزرگترین شرکت‌های تولیدی آرایشی و بهداشتی کشور می‌باشد بطوریکه هم اکنون برخی از تولیدات این شرکت را می‌توان رقیب محصولات خارجی دانست.

فرمولاسیون و ساختار اکثر محصولات سروینا به هیچ عنوان اثرات مخربی را برای بدن و پوست ایجاد نخواهند کرد. به طور کلی اگر به دنبال محصولاتی درجه یک هستید، انتخاب این برند می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

شرکت سروینا در سالهای 1390و1391 به عنوان واحد نمونه استانی از سازمان غذا و دارو لوح تقدیر دریافت نموده و همچنین موفق به کسب نشان” برند برتر، کیفیت برتر” شده است.

دسته بندی محصولات برند سروینا:

  • مراقبت از پوست
  • مراقبت از مو
  • مراقبت از بدن
  • محصولات آقایان

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی سروینا مراقبت‌های بهداشتی طبیعی داشتن پوست و مویی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های اکثر خانم‌‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود. زیبایی پوست و مو همیشه در معرض عوامل مخرب از جمله اشعه ماوراء بنفش خورشید، سموم شیمیایی موجود در آلاینده‌ها،...