شنبه, آوریل 20, 2024

معرفی برند آرایشی بهداشتی هدی بیوتی

تاریخچه هدی بیوتی

Huda Beauty که توسط وبلاگ نویس زیبایی برنده جایزه Huda Kattan در سال 2013 شد، یکی از سریع ترین برندهای در حال رشد زیبایی در جهان است. هدی بیوتی با شروع به‌عنوان یک وبلاگ در سال 2010، با بیش از 26 میلیون فالوور، به سرعت به شماره 1 اینستاگرام زیبایی در جهان تبدیل شد!

اشتیاق مادام‌العمر به زیبایی باعث شد هدا در یک مدرسه معتبر آموزش آرایش در لس‌آنجلس ثبت‌نام کند و فهرستی از مشتریان شامل افراد مشهور و اعضای یک خانواده سلطنتی را پرورش دهد. بلافاصله پس از آن، هدی وبلاگ زیبایی خود HUDABEAUTY.COM را راه اندازی کرد و بعداً یک کانال یوتیوب و یک حساب اینستاگرام به همین نام راه اندازی کرد.

“من همیشه بسیار پرشور و از آن دسته افرادی بوده ام که به اشتراک گذاری اطلاعات را دوست دارم! زمانی که برای اولین بار کارم را در زمینه زیبایی شروع کردم، به عنوان یک آرایشگر کار می‌کردم که کاملاً آن را دوست داشتم، اما هنوز احساس می‌کردم چیزی کم است. می‌خواستم با به اشتراک گذاشتن ترفندهایی که یاد گرفته‌ام به دیگران کمک کنم و از همه هنرمندان، عکاسان و مدل‌های با استعداد باورنکردنی در این صنعت قدردانی کنم. می‌دانستم که زیبایی گاهی کمی دست نیافتنی و سرد به نظر می‌رسد و واقعاً می‌خواستم آن را تغییر دهم.

در نهایت، Hudabeauty.com مکانی برای مردم شد تا احساس زیبایی و راحتی داشته باشند و الهامات و افکار خود را در مورد زیبایی به اشتراک بگذارند.

سال 2013 نقطه عطفی برای هدی بود زیرا او و خواهرانش مونا و آلیا با هم کار کردند تا مجموعه ای از مژه های مصنوعی را با نام تجاری Huda Beauty ایجاد کنند که بعداً در Sephora در دبی مال عرضه شد. تجربه هدی در صنعت زیبایی به او این امکان را داده است که طیف وسیعی از رژ لب‌های مایع، مدادهای خط لب، پالت‌های سایه چشم بافت‌دار و محصولات آرایشی را گسترش دهد که همگی پرفروش‌ترین‌های فوری در سراسر جهان بوده‌اند.

برای تغییر صنعت زیبایی به کمک شما نیاز دارم!

هدی بیوتی به عنوان یک برند، سرگرم کننده و در عین حال پیچیده هست و همیشه در حال نوآوری! هر زمان که محصول جدیدی ایجاد می‌کند، سطح را بالا می‌برد و مطمئن می‌شود که هر چیزی که ایجاد می‌کند، شکاف در صنعت را پر می‌کند.

این برند می‌خواهد هر محصولی در خدمت هدفی باشد. اگر نیازی به چیزی وجود نداشته باشد یا در حال حاضر یک محصول شگفت انگیز در دسترس باشد، محصول جدیدی ایجاد نخواهد کرد.

“من انگیزه پول ندارم، بنابراین نتیجه برایم مهم نیست. این در مورد دادن قدرت به مردم است تا آن‌ها را بیان کنند که می‌خواهند چه کسی باشند، مهم نیست که چه کسی هستند، یا اهل کجا هستند. زیبایی به این نیست که چقدر خرج می‌کنید، بلکه این است که چقدر اعتماد به نفس دارید، بنابراین این همیشه هدف نهایی برای ما خواهد بود”

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند آرایشی بهداشتی هدی بیوتی تاریخچه هدی بیوتی Huda Beauty که توسط وبلاگ نویس زیبایی برنده جایزه Huda Kattan در سال 2013 شد، یکی از سریع ترین برندهای در حال رشد زیبایی در جهان است. هدی بیوتی با شروع به‌عنوان یک وبلاگ در سال 2010، با بیش از...