چهارشنبه, می 8, 2024

برند آرایشی و بهداشتی الی ژن

برند الی ژن یک برند ایرانی توسط شرکت آرین زیست جم در سال 1392 تولید شده است. این شرکت به دلیل مواد اولیه استفاده شده در محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. الی ژن تمامی محصولات خود را در شرایط استاندارد و و پس از انجام تست‌های لازم برای اطمینان از کیفیت مطلوب تولید می‌کند. تیم حرفه‌ای الی ژن در راستای رضایت مشتریان خود گام برمی‌دارد و خود را در برابر مصرف کننده مسئول دانسته و منافع آن را در اولویت قرار می‌دهد.

برند OliGen با تنوع گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت پوست براساس نوع کارکرد و همچنین نوع پوست و جنسیت دسته‌بندی شده است. این محصولات شامل انواع شوینده‌ صورت، ژل‌ بهداشتی بانوان، کرم‌های مراقبت از پوست، انواع شامپو و نرم کننده مو، محصولات لایه بردار، کرم‌های ضد آفتاب، محصولات تقویت ابرو و بسیاری دیگر می‌شود.

قیمت محصولات بهداشتی و مراقبتی از پوست و مو الی ژن نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب بوده و تقریبا اکثر آقایان و بانوان توانایی خرید آن‌ها را دارند.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی الی ژن برند الی ژن یک برند ایرانی توسط شرکت آرین زیست جم در سال 1392 تولید شده است. این شرکت به دلیل مواد اولیه استفاده شده در محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. الی ژن تمامی محصولات خود را در شرایط استاندارد و ...