جمعه, آوریل 26, 2024

معرفی برند ایزادورا

تاریخچه

ایزادورا در سال 1983 در سوئد با این عقیده تاسیس شد که آرایش نباید برای عده معدودی تجملاتی باشد. در آن زمان، محصولات بدون عطر در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها نیز به راحتی در دسترس نبودند. در نهایت، این چیزی است که شرکت را الهام و انگیزه داد تا مأموریت خود را برای ایجاد زیبایی با کیفیت بالا، آزمایش شده بالینی و بدون عطر برای همه در دسترس قرار دهد.

امروزه، تحت مالکیت جدید، این شرکت به دنبال توانمندسازی افراد بیشتری برای پذیرش و ابراز زیبایی شخصی خود بدون به خطر انداختن قیمت و کیفیت ادامه می‌دهد.

قلب کسب و کار این برند در مالمو سوئد، جایی که هم تولید و هم توزیع جهانی انجام می‌شود، است. در حالی که محصولات آن برای چشم، صورت، لب و ناخن را خواهید یافت که توسط حدود 4000 فروشگاه در 40 کشور به فروش می‌رسد، جاه طلبی این است که به طور مداوم به یک برند جهانی تبدیل شوید و آرایش با کیفیت بیشتری را برای زنان ارائه دهید.

یکی از نکات مثبت این برند این است که محصولات ایزادورا با تست بر روی حیوانات تولید نشده‌اند و تمام آزمایشات این کمپانی غیر حیوانی است.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند ایزادورا تاریخچه ایزادورا در سال 1983 در سوئد با این عقیده تاسیس شد که آرایش نباید برای عده معدودی تجملاتی باشد. در آن زمان، محصولات بدون عطر در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها نیز به راحتی در دسترس نبودند. در نهایت، این چیزی است که شرکت...