جمعه, آوریل 19, 2024

برند بهداشتی درماکلین

پاکیزگی به سبکی نوین

شرکت طبیعت زنده در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو شناخته شده است و در سال‌های قبل با تاسیس برند موفق سینره، به محبوبیت بالایی دست یافته است. 

“درماکلین” برند تازه‌ای از مجموعه طبیعت زنده در سال ۱۳۹۷ وارد بازار شد. درماکلین پس از سینره دومین برند بهداشتی شرکت طبیعت زنده می‌باشد که با تجربه چندین ساله و موفق متخصصان و کارشناسان این مجموعه وارد بازار شده است.

درماکلین با همت، دانش و تجربه فراوان جهت تولید محصولات طبق استانداردهای جهانی برای مراقبت، تغذیه و تعادل پوست و مو تولید شده است. محصولات درماکلین با رویکردی تازه و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید و علاوه بر رفع نیازهای روزمره برای شستشو و پاکیزگی، لطافت و شادابی پوست و موی شما را حفظ می‌نمایند. همچنین محصولات درماکلین برگرفته از انواع عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی ملایم و دل انگیز همچون شکوفه‌های سیب، گیلاس، بهار نارنج، آرگان و… می‌باشد که لذت تمیزی و پاکیزگی روزانه را چند برابر خواهد نمود.درماکلین به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و قیمت مقرون به صرفه، توانسته است حجم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

وجود ترکیبات مغذی و تقویت کننده، پاک کنندگی بسیار خوب و ملایم و استفاده از عصاره‌های گیاهان در محصولات درماکلین از دلایل محبوب بودن و مرغوب بودن برند معروف درماکلین است.

دسته بندی بهداشتی محصولات درماکلین

  • شامپو بدن
  • مایع دستشویی
  • شامپوهای تخصصی
  • مایع دستشویی

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند بهداشتی درماکلین پاکیزگی به سبکی نوین شرکت طبیعت زنده در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو شناخته شده است و در سال‌های قبل با تاسیس برند موفق سینره، به محبوبیت بالایی دست یافته است.  "درماکلین" برند تازه‌ای از مجموعه طبیعت زنده در سال ۱۳۹۷ وارد...