پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024

برند آرایشی و بهداشتی استی لادر

استی لادر در سال 1946 در نیویورک بنیان گذاری شد و تا به امروز یکی از برندهای تاپ و لوکس جهان است. این برند دارای بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و مراقبتی در دنیاست که توانسته جوایز متعدد جهانی را از آن خود کند. از جمله می‌توان به جایزه بهترین‌های زیبایی مجله الور اشاره کرد که در سال 2018 به کرم پودر استی لودر دابل ور اختصاص داده شده است.

لوازم آرایشی estee lauder جایگاه ویژه ای در ایران دارد.استی لادر از زمان تاسیس خود به خاطر فرمول‌های هوشمندانه محصولات مراقبت از پوست، آرایش صورت و عطرهای ماندگار و خوشبو شهرت پیدا کرده است و تقریبا تمام نیازهای آرایشی و مراقبتی شما را برآورده می کند. تولیدات استی لادر ضد خشونت علیه حیوانات است مگر در شرایطی که یک سازمان نظارتی از آن برای ارزیابی ایمنی خود درخواست کند.

برندهای تابعه استی لادر عبارتند از :

کلینیک، مک، اوریژینس، DKNY، آودا، بامبل اند بومبل، آرامیس، لامر، دارفین، بیوتی بانک و چندین برند معروف دیگر…

در نهایت می‌توانم با اطمینان خاطر به شما بگویم اگر می‌خواهید لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار با کیفیتی داشته باشید که از آسیب رسیدن به پوستتان جلوگیری کند، محصولات استی لادر می‌تواند همان چیزی باشد که شما به دنبالش هستید.

بهترین و پرفروش ترین محصولات استی لادر :

  • فوم شستشوی صورت Advanced Night Micro Cleansing Foam
  • سرم دور چشم Advanced Night Repair Eye
  • کرم پودر double wear استی لادر

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی استی لادر استی لادر در سال 1946 در نیویورک بنیان گذاری شد و تا به امروز یکی از برندهای تاپ و لوکس جهان است. این برند دارای بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و مراقبتی در دنیاست که توانسته جوایز متعدد جهانی را از آن...