جمعه, آوریل 26, 2024

معرفی برند بایو اویل

در سال 1987 Bio-Oil پیشگام استفاده از روغن برای کمک به بهبود ظاهر اسکارها و علائم کشیدگی شد. در آن زمان تقریباً همه محصولات موجود در قفسه یا کرم یا لوسیون بودند و این محصول با شک و تردید زیادی روبرو شد.

امروزه این محصول پیشروترین محصول اسکار و کشش در جهان است.

در سال 2010 Bio-Oil یک آزمایشگاه تخصصی راه اندازی کرد که به تحقیق در مورد چگونگی استفاده از روغن برای درمان سایر مشکلات پوستی اختصاص داشت.

در سال 2018 یک ژل مبتنی بر روغن برای پوست خشک و در سال 2020 یک محصول اسکار و استرچ مارک ساخته شده از 100٪ روغن‌های طبیعی به بازار عرضه شد. در سال 2021 یک کرم مرطوب‌کننده با روغن بالا به بازار عرضه شد. Bio-Oil از معتبرترین برندهای آفریقای جنوبی به طور انحصاری بر تحقیقات متمرکز است و فروش و توزیع محصولات خود را دارای مجوز برای شرکت های مراقبت از پوست پیشرو در سراسر جهان می‌کند.

با زخم و ترک پوستی خداحافظی کن!

استرچ مارک یا ترک‌های پوستی، ترک‌های قرمز، بنفش یا صورتی هستند که اغلب روی پوست شکم، سینه، بازو یا ران ظاهر می‌شوند. پس از مدتی این ترک‌ها به خطوط خاکستری یا سفید تبدیل می‌شوند. دلیل اصلی این ترک‌ها افزایش ناگهانی وزن است که طی آن پوست به طور قابل ملاحظه‌ای کشیده می‌شود که باعث آسیب به لایه درم پوست می‌شود.

عوامل مختلفی ممکن است در افزایش ترک‌های پوستی دخیل باشند. علائمی مانند ژنتیک، دارو و شرایط خاص. روش‌های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد، اما استفاده از فرمول‌های موضعی از همه محبوب‌تر است.

روغن بایو اویل چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

بایو اویل یک محصول ویژه مراقبت از پوست است که برای بهبود ظاهر زخم، ترک های پوستی و ناهمواری رنگ و بافت پوست تولید شده است. از این روغن همچنین می‌توان برای مرطوب کردن پوست و درمان خشکی پوست نیز استفاده کرد. این محصول آنقدر معروف است که به گفته وب سایت رسمی این شرکت، تاکنون 135 جایزه را در حوزه محصولات مراقبت از پوست دریافت کرده است.

همچنین این شرکت ادعا می کند که بایو اویل از سال 2002 که به بازار عرضه شده تاکنون محصول شماره یک درمان زخم و ترک‌های پوستی بوده است. فرمول این محصول ترکیبی از ویتامین و عصاره‌های گیاهی است که در روغن محلول هستند. این محصول بافتی غیر چرب و سبک دارد تا اطمینان حاصل شود که به راحتی توسط پوست جذب می‌شود.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند بایو اویل در سال 1987 Bio-Oil پیشگام استفاده از روغن برای کمک به بهبود ظاهر اسکارها و علائم کشیدگی شد. در آن زمان تقریباً همه محصولات موجود در قفسه یا کرم یا لوسیون بودند و این محصول با شک و تردید زیادی روبرو شد. امروزه این...