شنبه, آوریل 20, 2024

معرفی برند کرست

 اوایل دهه 1940، پروکتر و گمبل یک برنامه تحقیقاتی را برای یافتن مواد تشکیل دهنده‌ای آغاز کردند که با افزودن آن‌ها به خمیر دندان، پوسیدگی دندان را کاهش می‌داد. در آن زمان، آمریکایی‌ها سالانه حدود 700 میلیون حفره ایجاد می‌کردند که بیماری‌های دندانی را به یکی از شایع‌ترین مشکلات سلامت ایالات متحده تبدیل می‌کرد. در سال 1950، Procter & Gamble یک تیم پروژه تحقیقاتی مشترک به سرپرستی دکتر جوزف مولر در دانشگاه ایندیانا تشکیل داد تا یک خمیر دندان جدید با فلوراید تولید و آزمایش کند. 

نتایج هیجان انگیز نهایی از یک مطالعه بالینی روی این خمیر دندان نشان داد که کودکان شش تا 16 ساله به طور متوسط ​​49 درصد کاهش پوسیدگی دندان را نشان دادند و بزرگسالان تقریباً به همان میزان پوسیدگی دندان را کاهش دادند. پس از موفقیت این مطالعه، خمیر دندان کرست با فلورستان در سال 1955 به تعدادی از بازارهای آزمایشی راه اندازی شد و به دنبال آن در ژانویه 1956 گسترش ملی یافت.

در سال 1960، انجمن دندانپزشکی آمریکا تأیید کرد که کرست به طور موثر از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. و در سال 1962، کرست به پرفروش ترین خمیر دندان در ایالات متحده تبدیل شد.

Crest از زمان آغاز به کار خود در سال 1955 در نوآوری های سلامت دندان پیشرو بوده است. در سال 2005، Crest با هیجان پنجاهمین سال ارائه لبخندهای سالم و زیبا به خانواده ها در سراسر کشور را جشن گرفت.

هر لبخند سزاوار یک شانس

دهان سالم و بهداشت دهان و دندان خوب دست به دست هم می‌دهند. تغییرات کوچک در روال مراقبت از دهان شما می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت دندان شما ایجاد کند. این نکات ساده را دنبال کنید تا سلامت دهان و دندان خود را در اوج حفظ کنید.

تیم کرست به جوامع آسیب دیده آمریکا سفر کرده و 20 رویداد دسترسی به مراقبت‌های دندانی را میزبانی می‌کند و بیش از 2 میلیون محصول مراقبت از دهان را اهدا می‌کند.

هر کودکی در آمریکا سزاوار لبخندی شاد و سالم است. به همین دلیل است که Crest و Oral-B اقدامات زیر را انجام داده است:

  • اهدای بیش از 2.5 میلیون دلار محصولات دندانپزشکی در سال 2020
  • مشارکت با 400000 متخصص دندانپزشکی در تمام 50 ایالت
  • ایجاد بورسیه‌های دانشکده دندانپزشکی برای دانشجویان اقلیت

دسته بندی کلی محصولات کرست شامل موارد زیر می‌باشد.

  • خمیر دندان
  • درمان‌های سفید کننده
  • معرفی امولسیون‌ها
  • دهانشویه
  • محصولات کودکان

برای خرید محصولات کرست می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویترین مراجعه کنید.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند کرست  اوایل دهه 1940، پروکتر و گمبل یک برنامه تحقیقاتی را برای یافتن مواد تشکیل دهنده‌ای آغاز کردند که با افزودن آن‌ها به خمیر دندان، پوسیدگی دندان را کاهش می‌داد. در آن زمان، آمریکایی‌ها سالانه حدود 700 میلیون حفره ایجاد می‌کردند که بیماری‌های دندانی را به...