جمعه, آوریل 26, 2024

برند آرایشی و بهداشتی لانکوم

برند لانکوم Lancome در اصل یک خانه عطر بود که توسط یک کارشناس فرانسوی به نام آرماند پتیژان در سال 1935 تأسیس شد که یکی از بادوام‌ترین و معتبرترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان است. نام این برند از ویرانه‌های یک قلعه فرانسوی، Le Château de Lancôme الهام گرفته شده است. در ابتدای فعالیت اقدام به تولید عطر کرد که پنج عطر او بلافاصله به موفقیت رسیدند و او در سال‌های بعد به سمت تولید محصولات مراقبت از پوست رفت.

اولین محصول مراقبت از پوست این شرکت، یک کرم ترمیم کننده چند کاره به نام Nutrix بود که در سال 1936 عرضه شد و تا به امروز در دسترس است. دو سال بعد، لانکوم با استفاده از رژ لب صورتی مایل به قرمز با رایحه گل رز که تا 30 سال بعد پرفروش بود، وارد لوازم آرایشی شد.

محصولات لانکوم از مرغوب‌ترین مواد اولیه طبیعی تشکیل شده، بسیار با کیفیت هستند و از کالاهای لوکس محسوب می‌شوند.

برند لانکوم از زیر مجموعه‌های برند لورال است که محصولاتی لوکس با دیزاین خاص ارائه می‌دهد. این برند تاکنون برنده دو جایزه نوبل، دارای ۵ آزمایشگاه تخصصی، ۱۶ مرکز تست و تحقیقاتی، ۶۲۴ حق اختراع و ۴۰۰۹ محقق می‌باشد.

لانکوم بر این باور است که با شاد کردن بانوان، آن‌ها را زیباتر می‌کند.

بسته بندی محصولات لانکوم، دوستدار محیط زیست بوده و میزان استفاده از پلاستیک در بسته بندی‌ها از ابتدا تا سال ۲۰۲۲ تا ۹۰ درصد کاهش داشته است.

از آنجایی که محصولات لانکوم از مواد طبیعی با کیفیت تشکیل شده، رایحه ماندگار و دلنشین داشته و بسیار اثربخش هستند به شما تجربه یک روتین پوستی و آرایشی لوکس می‌دهند.

دسته بندی محصولات لانکوم:

  • محصولات مراقبت از پوست لانکوم
  • لوازم آرایشی لانکوم
  • عطر و پرفیوم لانکوم

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند آرایشی و بهداشتی لانکوم برند لانکوم Lancome در اصل یک خانه عطر بود که توسط یک کارشناس فرانسوی به نام آرماند پتیژان در سال 1935 تأسیس شد که یکی از بادوام‌ترین و معتبرترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان است. نام این برند از ویرانه‌های یک قلعه فرانسوی، Le...