جمعه, آوریل 26, 2024

معرفی برند لورال

لورال (Loreal) یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فرانسوی، بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر است. زیرشاخه‌های آن شامل برندهای شناخته‌ شده‌ای مانند لنکوم (Lancome)، ویچی (Vichy) و گارنیر (Garnier) می‌شود. بیش از یک قرن از فعالیت این برند بزرگ می‌گذرد و با توجه به این که از بالاترین بودجه‌ها برای تحقیقات خود بهره می‌برد، صاحب بزرگترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی جهان است.

تاریخچه برند لورال

در سال 1909 یک جوان شیمیدان در شهر پاریس به نام اوژان شولر به دنبال فرمول جدید برای درست کردن رنگ موی بدون ضرر بود که نام آن را اورال (Oréale) گذاشت. فرمول اختصاصی او برای ساخت محصولات آرایشی باعث موفقیتش شد. رنگ موهای اورال دارای حنا و نمک‌های معدنی بودند و ظاهر روشنی به موها می‌دادند و کاملا بی ضرر بودند.

شولر در سال 1919 شرکت خود را ثبت کرد و بعد از مدتی نامش را به لورال تغییر داد.

این شرکت محصولات خود را بر پایه‌ی تحقیقات و نوآوری در صنعت محصولات زیبایی عرضه می‌کرد. در سال ۱۹۲۰ شرکت لورال ۳ شیمی‌دان استخدام کرد و تا سال ۱۹۵۰ تعداد اعضای قدرتمند تیم خود را به ۱۰۰ نفر رساند. این روند رو به رشد در سال‌های بعد نیز ادامه پیدا کرد به طوری که توانست تعداد کارمندان خود را تا سال ۱۹۸۴ به هزار نفر برساند و در حال حاضر تعداد آن‌ها بیش از ۸۰ هزار نفر است.

سال‌های بین ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۰ برای شرکت لورال بسیار مهم بودند زیرا شرکت توانست با سرمایه‌گذاری کردن در بخش تحقیقات محصولاتی را وارد بازار کند که نه تنها تاریخ‌ساز بودند بلکه توانستند کمک زیادی به رشد این برند داشته باشند.

لورال از شعار تبلیغاتی «زیرا من شایستگی آن را دارم» در تبلیغات خود استفاده می‌کرد اما در همین چند سال اخیر شعار خود را به «زیرا شما شایستگی آن را دارید» تغییر داد و در نهایت در سال ۲۰۰۹ شعار «زیرا ما شایستگی آن را داریم» را برای خود انتخاب کرد.

تیم تبلیغاتی این برند معتقد است که کلمه‌ی ما در این شعار باعث درگیر شدن بیشتر مصرف‌کنندگان با محصولات می‌شود و احساس رضایت بیشتری را در آن‌ها به وجود می‌آورد. این شرکت همچنین یک خط تولیدی برای بچه‌ها با نام L’Oréal Kids دارد که با شعار تبلیغاتی «زیرا ماهم شایستگی آن را داریم» فعالیت می‌کند.

این شرکت در حال حاضر مالک ۳۶ شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است. لورال از همان ابتدا کار خود را با تحقیق و نوآوری آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد. این برند در حال حاضر محصولات خود را در ۵ قاره‌ی جهان و ۱۳۰ کشور به فروش می‌رساند و ۸۹ هزار کارمند در سراسر دنیا برای این برند کار می‌کنند.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

معرفی برند لورال لورال (Loreal) یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فرانسوی، بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر است. زیرشاخه‌های آن شامل برندهای شناخته‌ شده‌ای مانند لنکوم (Lancome)، ویچی (Vichy) و گارنیر (Garnier) می‌شود. بیش از یک قرن از فعالیت این برند بزرگ می‌گذرد و با...