جمعه, آوریل 26, 2024

ماساژ پوست کلید طلایی جوانسازی

“خود مراقبتی” با یک “مراقبت پوستی” خوب شروع می‌شود. ماساژ پوست کلید طلایی مراقبت و جوانسازی پوست گران قیمت شماست.

پوست بزرگترین عضو بدن شماست، پس بیشترین تاثیر را در سلامتی، زیبایی و اعتماد به نفس شما دارد. در برنامه مراقبت پوستی، یک ماساژ خوب در تشدید تمام فواید و ارزش‌های روتین شما تاثیر چشم‌گیری خواهد گذاشت.

چرا نباید ماساژ پوست را فراموش کنیم؟

ماساژ پوست به کاهش تنش و استرس در سطح و بافت‌های پوستی کمک می‌کند. با گشاد شدن مویرگ‌ها، گردش خون را در سطح پوست افزایش می‌دهد و خون‌رسانی به پوست را راحت‌تر می‌کند.

ماساژ با به جریان انداختن خون در رگ‌ها به بهبود رنگ و بافت پوست و سلامت آن کمک می‌کند. همچنین افزایش گردش خون باعث تغذیه و آبرسانی پوست می‌شود که نرمی و لطافت را به شما هدیه می‌کند.

ماساژ پوست
ماساژ پوست

فواید بی‌نظیر ماساژ پوست

لایه‌برداری پوست

لایه‌برداری به حفظ سلامت ظاهری پوست، سفت‌شدن و بستن منافذ، بهبود بافت پوست، کاهش تجمع سلول‌های مرده، تعریق بهتر غدد پوستی و دفع آلودگی‌ها کمک می‌کند.

اصطکاک و حرکات ماساژ، ناخالصی‌ها را به کمک منافذ پوست از خون دفع می‌کند. ماساژ منظم به پوست شما درخشندگی بیشتری می‌بخشد.

کاهش بافت اسکار

پوست برای بهبودی، بافت‌های مجاور زخم را به سمت هم می‌کشاند و ظاهر پوست را برآمده می‌کند اما ماساژ می‌تواند به طور منظم بافت پوستی را در سطح پوست پخش کند و موجب کاهش بافت اسکار شود.

اگر در زمان نقاهت از ماساژ کمک بگیرید، قطعا سرعت بهبودی و کاهش درد و خارش را افزایش داده‌اید.

جوانسازی پوست

استرس یک سم قوی برای پوست شماست. اگر طی روز زیاد اخم می‌کنید یا چهره مضطربی دارید و عضلات خود را منقبض می‌کنید، احتمال بروز چین و چروک را افزایش می‌دهید.

ماساژ با از بین بردن تنش‌ها و شل‌کردن ماهیچه‌ها از ایجاد شدن چین و چروک‌ها جلوگیری می‌کند و خطوط پوست را بهبود می‌بخشد. افزایش جریان خون و دفع مواد زائد به بازسازی سلولی کمک کرده و پوست را در برابر سایر فونت و بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

برای جلوگیری از خشکی و پیری پوست می‌توانید از انواع روغن‌ها همراه ماساژ استفاده کنید.

ماساژ
ماساژ

جلوگیری از شل شدن پوست

ماساژ با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، گردش خون را افزایش می‌دهد و به مواد مغذی اجازه می‌دهد تا پوست خسته، کشیده و یا شل شده را دوباره بازسازی کند.

ترک‌های پوستی زمانی که سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شوند، راحت‌تر بهبود می‌یابند، منافذ پوست را باز می‌کنند و به پوست شما اجازه تنفس می‌دهند. با بازسازی سلول‌ها، می‌توانید متوجه بهبود رنگ پوست و کاهش ترک‌های پوستی خود را مشاهده کنید.

ماساژ درمانی را امتحان کنید تا به پوستی سالم‌تر، جوان‌تر و زیباتر برسید. ماساژ همچنین به ماهیچه‌ها، مفاصل و کل بدن کمک می‌کند و شما احساس خیلی بهتری خواهید داشت.

منبع:
tmc-chiswick.com

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

ماساژ پوست کلید طلایی جوانسازی "خود مراقبتی" با یک "مراقبت پوستی" خوب شروع می‌شود. ماساژ پوست کلید طلایی مراقبت و جوانسازی پوست گران قیمت شماست. پوست بزرگترین عضو بدن شماست، پس بیشترین تاثیر را در سلامتی، زیبایی و اعتماد به نفس شما دارد. در برنامه مراقبت پوستی، یک ماساژ خوب...