شنبه, جولای 27, 2024

برند بهداشتی نیوآ

نیوآ برندی محبوب که قدمتی 130 ساله دارد.

همه‌چی از تو شروع می‌شود!

این جمله زیبا و ساده شعار نیوآ است. نیوآ به معنای 100 سال مراقبت از پوست برای تمام زندگی است که در سال 1911 در آلمان (شرکت بایرسدورف) به ثبت رسید.

بسیاری از مردم کشورهایی که محصولات نیوآ در آنها فروخته می‌شود، باور دارند نیوآ یک برند داخلی است و این احتمالاً بهترین تعریفی است که هواداران شما می‌توانند از شما داشته باشند.

برند بهداشتی نیوآ

هنگامی که یک دارو ساز و کارآفرین (دکتر اسکار تروپلوتیز) پتانسیل موجود در امولوسیونی را که توسط شیمی دان (دکتر آیزاک لیفشوتز ) ساخته شده بود را تشخیص داد. امولوسیونی که تبدیل آب و روغن را به یک کرم ممکن می‌کرد. نیوا نتیجه 20 سال تحقیقات اولین کرم بر پایه آب و روغن است که دوام این کرم روی پوست خیلی طولانی تر از کرم های برپایه چربی های حیوانی و گیاهی بوده است، که تا قبل از آن وجود داشت. بعد از آن تنها چیزی که این برند نیاز داشتند یک اسم بود.

با الهام از رنگ سفید کرم، این برند را را نیوآ نامیدند. نیوآ در زبان لاتین به معنای برف است. نیوآ جزو اولین محصولات مراقبت از پوست بود که مخصوص قشر خاصی نبود و در بازار عمده به فروش می‌رسید. قبل از آن کرم پوست یک کالای لوکس و مخصوص طبقات بالای جامعه بود.

جذابیت برند نیوآ جهانی است و اکنون بیش از 500 محصول در زمینه های مراقبت و پاکسازی صورت و بدن  و محصولات مختص آقایان و کودکان را در 160 کشور ارائه می‌کند. نیوآ سعی دارد بفهمد مردم در تمام نقاط دنیا خواستار چه محصولاتی برای مراقبت از سلامتی هستند تا آنها را تولید کند.

نقد و بررسی

چقدر این مطلب مفید بود؟

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برند بهداشتی نیوآ نیوآ برندی محبوب که قدمتی 130 ساله دارد. همه‌چی از تو شروع می‌شود! این جمله زیبا و ساده شعار نیوآ است. نیوآ به معنای 100 سال مراقبت از پوست برای تمام زندگی است که در سال 1911 در آلمان (شرکت بایرسدورف) به ثبت رسید. بسیاری از مردم...